Management al schimbării: Cum conduc liderii schimbarea organizațională

Contactează-ne

O privire de ansamblu

Liderii recunosc imperativul schimbării – dar numai o parte dintre ei sunt și antrenați să folosească eficient metode și tehnici de gestionare a schimbării atât cu echipele pe care le conduc sau în cadrul organizațiilor pe care le reprezintă.

În cadrul acestul training, poți deprinde arta de a fi și te comporta ca un lider adevărat în contextual unei schimbări organizaționale. Vei învăța concepte și practici fundamentale de a conduce schimbarea printr-un exercițiu practic de identificare a elementelor esențiale ale unei inițiative de schimbare având modele din viața profesională curentă. Vei experimenta un proces real de schimbare și vei deprinde un set de instrumente și tehnici pentru a trece dincolo de managementul schimbării către leadershipul schimbării.

w

Cui i se adresează

Liderii, manageri, toți cei din poziții de conducere care sunt responsabili cu gestionarea procesului de schimbare din cadrul organizațional.

Beneficii și rezultate

Învață cum să implementezi cu succes pas cu pas procesul schimbării (cu instrumente de suport)
Învață cum să comunici mesajul schimbării pentru a beneficia de un nivel ridicat al implicării
Vei deprinde abilități de combatere a rezistenței și eliminării obstacolelor
Vei învăța cum să evaluezi nivelul de pregătire personală și organizațională în procesul de schimbare

Durata cursului

2 zile

Facilitator

Daniel Stamin

Ion Udrea

Agenda programului

Modul 1: Cum funcționează Schimbarea
Evaluarea schimbări
Cum lucrezi cu rezistențele, obstacolele și obiecțiile
2 direcții pozitive de schimbare
Conversații de impact
Piramida devotamentului
Ieșirea din zona dificilă: prima etapă critică

Modul 2: Construiește Planul Schimbării
Planul de business al schimbării
Construirea planului specific al schimbării

Modul 3: Lista Stakeholderilor pentru dezvoltarea viziunii și strategiei
Analiza stakeholderilor
Scenariul propriului caz al schimbării

Modul 4: Comunicarea viziunii și strategiei
Comunicarea schimbării către angajați
Generarea angajamentului vs complianță
Îmbunătățirea eficienței comunicării schimbării
Planurile de comunicare

Modul 5: Setarea Etapelor importante și recunoașterea progresului
Recunoaște progresul într-un mod creativ
Setarea etapelor

Modul 6: Consolidarea Schimbării
Evaluarea nivelelor de inițiativă a schimbării
Analizatorul sistemic
Analiza interdimensională a designului propus
Structura debriefului
Transformarea culturii

Modul 7: Cum conduci Schimbarea în upstream
Crearea modelului de schimbării în upstream
Evaluarea disponibilității de schimbare în upstream
Disponibilitatea personală și organizațională pentru schimbare
Măsurarea rezistenței la nivel organizațional