Fii tu cel care conduce inovația
O privire de ansamblu
Doar una din zece companii este capabilă să-și mențină rata de creștere peste medie pentru mai mulți ani la rând. În vremuri în care condițiile economice sunt în continuă schimbare, organizațiile funcționează sub provocarea de a găsi noi modalități de a fi competitive în economia mondială actuală.
Cheia constă în procesul de inovație pentru a deține produse și servicii de success atât la nivelul central de business, cât și pe piețele noi. Prin intermediul acestui program, vei avea la dispoziție instrumente și studii de caz pentru a deprinde pașii acestui proces predictibil și repetabil.
Cui i se adresează
Lideri, manageri și executivi care își propun să învețe un proces repetabil ce produce inovație.
Beneficii și rezultate
Accesarea potențialului unei piețe
Conectarea în profunzime cu publicul și clienții pentru a obține un avantaj competitiv
Micșorarea distanței dintre momentul dezvoltări și cel al implementării ideii
Introducerea serviciilor și soluțiilor inovatoare care vor aduce provocări competiției
Creșterea potențialului unei idei simultan cu descreșterea riscului
Durata cursului
2 zile
Facilitator
Daniel Stamin
Ion Udrea
Agenda programului
Fundamentele Inovației
Ce este inovația?
2 Abordări ale Inovației
Modelul Inovației Disruptive
Identifică Oportunitatea – Generează Idei
Identificarea consumatorilor țintă și nevoile lor neidentificate
Criterii și opțiuni decizionale
Strategii pentru identificarea nevoilor neidentificate
Conturarea Soluțiilor semnificative
Designul Soluțiilor Inovatoare
Exercițiu de conturare a soluțiilor
Condu oportunitățile spre înainte
Ipoteze fatale/Strategii fatale
Fundamentele unei strategii emergente
Activitate rapidă de prototipare
Implementarea Noilor Idei
De ce se luptă companiile cu inovația
Provocări comune
Pașii necesari pentru orice organizație
Care sunt pașii necesari de implementat ‘‘ACUM‘‘