Esența comunicării de leadership

Contactează-ne

O privire de ansamblu

Cum ar fi dacă ai învăța cum să te implici în conversații percepute ca fiind adevărate provocări ivite pe fundalul apariției punctelor de vedere diferite? Tocmai aceste dialoguri sau conversații, atunci când sunt manevrate cu succes, se pot transforma în oportunități și pot oferi rezoluții pentru tensiuni mai vechi și nerezolvate.
Ești pregătit să transformi conversațiile dificile în momente cu adevărat surprinzătoare?
Programul oferă instrumente și metodologii practice care și-au dovedit în timp valoarea și utilitatea în implicarea și facilitarea conversațiilor autentice și constructive.

w

Cui i se adresează

Celor care vor să-și sporească eficiența printr-o mai bună comunicare interpersonală

Beneficii și rezultate

Învață cum să adresezi și rezolva divergențele de opinie în mod constructiv
Descoperă cum să discuți proactiv despre subiectele care te motivează în a avea succes
Învață cum să comunici clar și coerent
Transformă conversațiile dificile în oportunități de identificare a soluțiilor de colaborare
Învață cum să-ți menții atenția și concentrarea pentru a gândi și vorbi clar și onest în decursul dezbaterilor aprinse

Durata cursului

2 zile

Facilitator

Daniel Stamin

Olga Udrea

Agenda programului

Modul 1: Introducere în Arta conversației
Ce se întâmplă în timpul conversațiilor
Ceea ce las nespus…
Oportunitățile pierdute
Cazul de business pentru conversații semnificative

Modul 2: Emoții și Conversații
Contextul conversației
Inteligența emoțională și rolul ei în conversație
Conversația secundară
Urmărirea conversației secundare
Ceea ce ne reține în conversații

Modul 3: Procesul și structura conversațională
Importanța investigației și advocacy-ului
Utilizarea eficientă a advocacy-ului și investigației
Instrument – Turnul Puterii
Ieșirea din zona dificilă: prima etapă critică
Provocarea retenției talentelor de top
Depășirea rezistenței la schimbare
Întrebările legate de procesul din timpul și după finazalizarea conversației

Modul 4: Conversațiile și Organizația
Cultura și comunicare i în cadrul organzației
Instrument de măsurarea a culturii organizaționale