Customer Experience
O privire de ansamblu
Acest program sprijină liderii, managerii, supervizorii sau directorii în a-și ajuta angajații să obțină rezultate extraordinare de experiența clientului. Participanții vor înțelege cum să-și stabilească strategii clare și să-și motiveze angajații.
Cui i se adresează
Directori, manageri, lideri, toți cei responsabilii cu interacțiunea cu clienții/ consumatorii
Beneficii și rezultate
Definirea unei strategii clare folosind triunghiul imposibil
Verificarea strategiei vs afirmarea profitului și pierderilor
Traducerea strategiei și obiectivelor financiare într-o misiune cu potențial motivator
Identificarea standardelor și obiectivelor cheie în implementarea strategiei și obținerii de rezultate financiare
Livrarea de servicii și asistență conform standardelor
Îmbunătățirea asistenței folosind obiective
Identificarea măsurătorilor posibile pentru a răsplăti, recunoaște și oferi coaching
Facilitarea unei mai bune experiențe interne de suport
Îmbunătățirea comunicării cu angajații
Separarea și onorarea celor 2 nivele de asistență
Dedicați-vă felului de a conduce prin puterea exemplului
Durata cursului
2 zile
Facilitator
Georgiana Gioabă
Agenda programului
Strategie & Claritate
Triunghiul Imposibil
Lucrurile la care te pricepi cel mai bine
Lucrurile la care nu te pricepi la fel de bine
Lucrurile la care nu te pricepi
Finanțe
Profitul și Pierderea
Felul în care Asistența/ Suportul creează profit
Finanțe, Triunghiul Imposibil și luarea de decizii
Motivarea
Motto-ul Asistenței/Suportului
Comunică pentru a Inspira
Standarde și Obiective
Măsurători și Recompense
Recunoaște situația când lucrurile merg bine
Coaching pentru momentele când lucrurile merg greu
Două Niveluri de Asistență
Nivelul Organizațional
Nivelul Personal
Sistemul prin care oferim angajaților capacitatea de influență
Abilități de Comunicare
Admiră într-un context public
Cel mai apreciat/Data viitoare
Metoda Napoleon
Verificarea percepțiilor
Urmărirea reușitelor
Coaching