Arta conversației manageriale

Contactează-ne

O privire de ansamblu

Liderii de succes și toți cei care își aduc aportul în atingerea performanțelor organizaționale sunt cei care își aleg cu grijă atât cuvintele, cât și felul în care comunică nonverbal. Ei își folosesc fiecare oportunitate, conversație sau comunicare pentru a-și sublinia punctul de vedere, spre a-și atinge obiectivele, pentru a influența sau a avea un impact la nivel comportamental sau pentru a-și consolida relațiile cu ceilalți.

Trainingul de comunicare pentru lideri este dezvoltat pentru a îi sprijini pe cei interesați să-și îmbunătățească strategiile de comunicare și pentru a-și maximiza impactul pe care îl aduc în procesul de comunicare.

w

Cui i se adresează

Lideri, manageri, directori sau executivi care doresc să-și consolideze abilitățile lor de comunicare pentru a crește performanța și eficiența profesională.

Beneficii și rezultate

Un raport de evaluare personalizat și o experiență de coaching unu-la-unu care vizează abilitățile și stilul de comunicare;
Învață să utilizezi instrumente și tehnici care și-au dovedit eficiența pentru a implementa principiile esențiale ale comunicării de leadership
Învață să valorizezi puterea comunicării verbale și nonverbale pentru a conduce schimbarea, a construi încrederea și a deprinde esența comunicării manageriale de impact.

Durata cursului

3 zile

Facilitator

Daniel Stamin

Ion Udrea

Olga Udrea

Agenda programului

Ziua 1: Înțelege-ți propriul stil de a comunica
12 principii de comunicare pentru lideri
Stil propriu de comunicare (C-SAIL™)
Deschis – Rezervat
Optimist – Sceptic
Emoțional – Analitic
Directiv – Receptiv
Spontan – Premedicat
Abilități de comunicare
Ascultă ca un lider
Transmite mesajului ca un lider
Urmărește mesajului ca un lider

Ziua 2: Formularea strategiei de comunicare
Propria strategie de comunicare
Definirea planului pentru schimbare
Setarea stakeholderilor cheie
Depășirea barierelor de comunicare
Recăpătarea încrederii
Modalități de a susține conversații de impact
Gestionarea diferențelor culturale
Confruntarea cu cereri dificile

Ziua 3: Comunicarea de impact
Dezvoltarea mesajului de leadership
Transmiterea mesajului de leadership
Atingerea obiectivelor și obținerea beneficiilor